Sofies Wellness

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Sofie - 5 december 2012 05:00


 


Finns det något mer peppande när man tränar än musik? Jag måste alltid lyssna på musik när jag tränar, annars presterar jag mycket sämre. Därför ska vi idag dela med oss av våra favoritträningslåtar. Bara att kommentera namn på låt och artist i en kommentar så lägger jag upp här efterhand som jag hinner. Ni kan tipsa om 1 låt, eller 20 låtar om ni känner för det.


Här kommer 17 träningslåtar som jag har valt ut ur mina träningslistor:


Hungry Hearts - Nause

Little Bad Girl - David Guetta, Taio Cruz, Ludacris

Feel So Close (radio edit) - Calvin Harris

Fight For This Love - Cheryl Cole

Greyhound - Swedish House Maffia

Addicted - DJ Assad, Mohombi

Lets Go - Calvin Harris, Ne-Yo

Va Va Voom - Nicki Minaj

Made Of - Nause

Antidote - Swedisk House Maffia

Vamos A La Playa - Loona

Papi - Jennifer Lopez

Dirty Dancer - Usher

Suave (Kiss Me) - Nayer, Mohombi, Pitbull

Sweat - Snoop Dogg, David Guetta

Euphoria - Loreen

C´est La Vie - Khaled


Så vilka är era favoritlåtar när ni tränar?


Updatering: Här kommer era favoritlåtar. Det är verkligen en salig blandning. Jag ska lyssna igenom alla i helgen tänkte jag för att skaffa nya låtar till min träningslista:


Age of rage - corroded
Hungry hearts - nause
Hangover - Taio Cruz, Flo rida
More - RedOne Jimmy Joker remix - Usher
Don´t you worry child (radio edit) - Swedish house mafia
Amazing - Danny Saucedo
Bully - Shinedown


Pump it - Black eyed peas


Survival- Muse
American idiot- Green Day
Känn ingen sorg för mig Göteborg och Ramlar- Håkan Hellström


Call my name - Tove Styrke
Mr Brightside - The Killers
One more night - Maroon 5
Where have you been - Rihanna
Run the world (Girls) - Beyoncé
Can I be the one - Norlie & KKV
How far we've come - Matchbox Twenty
One way or another - Blondie
Wild Dances - Ruslana
Dancing with myself - Billy Idol
Holding out for a hero - Bonnie Tyler
I believe in a thing called love - The Darkness


love it - icona pop
deon't you worry child-swedish house maffia


I cry- flo rida
Just keep it (radio edit)-Anevo
Again and again (radio edit)- Basto


1. Dont wake me up - chris Brown
2. Hall of fame - the script
3. Dont you worry child - SHM


Någons spotifylista: http://open.spotify.com/user/josssann/playlist/0kYYjJh9wS98TTgwNKQzMr


Artist/bandtips: • Green day
• Simple Plan
• E-type ibland


Don't wake me up - Chris Brown
Locked out of heaven - Bruno Mars


Ripassa - Gigi D´agostino

Come on - Tiësto, Diplo

Turn the tide - Manian feat. Aila Follow up! 2k9 

New Club Mix - Dj Digress


Fortsätt att kommentera in fler tips om ni inte har gjort det än :)

Sök i bloggen

Translate

Presentation


Välkommen till en blogg skriven av en 18-årig tjej från Stockholm om mat och hälsa! Här inspirerar jag till en hälsosam livsstil som håller på längre sikt utan dieter, kalorier och vikttänk! Jag älskar att testa nya recept och hitta på mina egna, dessa re

Följ bloggen på bloglovin

Nyttigt Gottis

Kontakta mig

                      Mail:

foodandhealthinmyway@yahoo.se

 

Instagram: sooofieee

Fråga mig

116 besvarade frågor

Middagsrecept

Topp-12 "Chokladigt"

 

Inlägg om vikt och kalorier

   

Superfood Guide

Nyttiga frukostmuffins

Kategorier

Vegetariskt

Pannkaksrecept

Andra inspirerande bloggar

Läsarfrågor med svar

Hitta recept

Matbloggstoppen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Bloggar om mat

Matklubbens Topplista

Senaste inläggen

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 För recepten
 För frukostinläggen
 För inspirationen
 För bilderna
 För att du känner mig personligen
 Annat (kommentera gärna vad då)
 Det är första gången jag besöker bloggen
 Flera av anledningarna

RSS

Hälsobloggstoppen


Ovido - Quiz & Flashcards