Sofies Wellness

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Sofie - 3 november 2011 14:15


   


x Tonfisk

x Matvete

x Rårivna morötter

x Cocktailtomater

x Sallad

x Kokt broccoli

x Keso


Nu är jag hemma igen från Polen. Min resa har varit väldigt speciell och jag har fått uppleva en massa saker. Men det är som vanligt alltid lika skönt att komma hem igen. Väl hemma gjorde jag mig en riktigt god lunch. Som inte innehöll något friterat!!! Nu när jag har varit i polen har nästan varje måltid innehållt något friterat, vilket jag inte alls tycker är särskilt gott (och min mage har inte mått bra av det heller), så det var underbart gott att få äta en måltid utan en massa frityrolja. Och sen en massa fräscha grönsaker till, mums. Och min älskade keso som jag har saknat så mycket medan jag har varit borta!


Jag tänkte att jag lägger upp senare (idag eller någon dag framöver) ett inlägg om min resa och kanske lite om maten jag fick äta i polen :D (fast jag har dock inte fotat maten jag åt i polen som hemma)


 

En massa godheter som jag har saknat :P

Av Sofie - 3 november 2011 07:45

             


x Grov macka med ägg och pestokrydda

x Gojibär

x Kesella/naturell yoghurt blandning med hallon, plommon, psylliumfrön, hackade cashewnötter och mandelspån


En frukost jag åt för någon vecka sedan men jag inte hann lägga ut på bloggen, supergod :D


       


Idag kommer jag förövrigt hem från Polen :P

Sök i bloggen

Translate

Presentation


Välkommen till en blogg skriven av en 18-årig tjej från Stockholm om mat och hälsa! Här inspirerar jag till en hälsosam livsstil som håller på längre sikt utan dieter, kalorier och vikttänk! Jag älskar att testa nya recept och hitta på mina egna, dessa re

Följ bloggen på bloglovin

Nyttigt Gottis

Kontakta mig

                      Mail:

foodandhealthinmyway@yahoo.se

 

Instagram: sooofieee

Fråga mig

116 besvarade frågor

Middagsrecept

Topp-12 "Chokladigt"

 

Inlägg om vikt och kalorier

   

Superfood Guide

Nyttiga frukostmuffins

Kategorier

Vegetariskt

Pannkaksrecept

Andra inspirerande bloggar

Läsarfrågor med svar

Hitta recept

Matbloggstoppen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Bloggar om mat

Matklubbens Topplista

Senaste inläggen

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 För recepten
 För frukostinläggen
 För inspirationen
 För bilderna
 För att du känner mig personligen
 Annat (kommentera gärna vad då)
 Det är första gången jag besöker bloggen
 Flera av anledningarna

RSS

Hälsobloggstoppen


Skapa flashcards