Sofies Wellness

Alla inlägg den 19 augusti 2014

Av Sofie - 19 augusti 2014 21:14


God kväll! Jag vet inte om det beror på att skolan börjar imorgon eller om det är vädret som börjar bli mer höstlikt som gör att jag känner för nystart även för bloggen. Namnet Food and Health in my way är jag trött på och jag vill skriva mer än att bara en massa recept. Jag upptäckte mig själv med att sitta och läsa bloggar från en massa olika bloggplattformer förra veckan för att se vilken plattform som skulle passa för en ny blogg. Jag startade till och med en ny blogg på en plattform jag gillar men upptäckte snabbt att bilderna där blev alldeles för stora för mitt tycke. Så jag återkom hit till bloggplatsen och har bestämt mig för att stanna kvar. Som ni ser har jag bytt namn på bloggen till Sofies Wellness. Oroar er inte, ni kan komma in på bloggen genom http://food-and-health-in-my-way.bloggplatsen.se precis som innan men nu även på http://sofieswellness.bloggplatsen.se Hela bloggarkivet finns kvar. Jag har gjort en tillfällig header som ni ser ovan men jag ska göra en snyggare och fixa till designen lite.
 
Min tanke är att bloggen nu ska få mer fokus på HELHETSHÄLSA och det innebär självklart att jag kommer att fortsätta dela med mig av smaskiga recept men även en del annat. Är det något särskilt ni vill att jag ska skriva om så får ni gärna skriva det i en kommentar. Hoppas att ni gillar förändringen!
 
Jag vet inte riktigt hur det fungerar med bloglovin när man gör ett bloggnamnsbyte. Om ni följer mig via bloglovin skulle jag för säkerhetsskull börja följa mig HÄÄÄÄÄR också så att ni inte missar nya inlägg. 
 
    I denna idyll har jag spenderat mina sista dygn av sommarlovet med ett gäng kompisar! 
 
Nu säger jag HEJ HÖSTEN och NYSTART på alla plan...

Sök i bloggen

Translate

Presentation


Välkommen till en blogg skriven av en 18-årig tjej från Stockholm om mat och hälsa! Här inspirerar jag till en hälsosam livsstil som håller på längre sikt utan dieter, kalorier och vikttänk! Jag älskar att testa nya recept och hitta på mina egna, dessa re

Följ bloggen på bloglovin

Nyttigt Gottis

Kontakta mig

                      Mail:

foodandhealthinmyway@yahoo.se

 

Instagram: sooofieee

Fråga mig

116 besvarade frågor

Middagsrecept

Topp-12 "Chokladigt"

 

Inlägg om vikt och kalorier

   

Superfood Guide

Nyttiga frukostmuffins

Kategorier

Vegetariskt

Pannkaksrecept

Andra inspirerande bloggar

Läsarfrågor med svar

Hitta recept

Matbloggstoppen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Arkiv

Bloggar om mat

Matklubbens Topplista

Senaste inläggen

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 För recepten
 För frukostinläggen
 För inspirationen
 För bilderna
 För att du känner mig personligen
 Annat (kommentera gärna vad då)
 Det är första gången jag besöker bloggen
 Flera av anledningarna

RSS

Hälsobloggstoppen


Ovido - Quiz & Flashcards