Sofies Wellness

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Sofie - 14 mars 2013 20:54


Jag har inte uppdaterat bloggen på hela dagen vilket är ovanligt. Men jag har faktiskt inte lagat eller ätit något nytt och spännande som är roligt att dela med sig av i ett fint inlägg, men här kommer ett inlägg med flera små saker istället :O Till mellanmål idag åt jag ett av mina favoritpålägg på knäckebröd och jag tänkte att jag kunde börja med att först visa upp det igen så ingen har missat det:

  Leksands surdegsknäckebröd+skinka+avokado+örtsalt=mathimmeln!!! Och så äpple och lite annat som och gott som torkade bär och nötter (ej på bild).


Sedan vill jag fråga er om ni har några tips:


På påsklovet ska jag till Barcelona med familjen. Detta ser jag jättemycket framemot, jag älskar att resa. Jag har aldrig varit i Spanien så det ska bli kul att få åka dit.


Nu undrar jag såklart om jag har några läsare som har varit i Barcelona och kan dela med sig av några tips. Självklart kan det vara mat- och restaurangtips men även annat. Saker man måste göra/besöka? Klädaffärer? Mysiga kvarter? Vackra kyrkor? Intressant museum? Underbar utsikt? Kända byggnader? Roliga marknader? Lustiga och annorlunda affärer av något slag?



Ni är jättesnälla om ni delar med er :D


Och slutligen: Någon frågade om jag inte kunde skapa en kategori där jag lägger upp allt "chokladigt" jag gör eftersom jag har gjort en hel del och det är svårt att hitta dem. Så nu har jag skapat en ny kategori här på bloggen som heter just Chokladigt!!! Där kan ni kolla om ni vill ha recept som smakar choklad eller har kakao i sig. Änsålänge har jag bara hunnit lägga över alla chokladiga recept från november till nu, men jag ska fixa resten någon annan dag. Då tänkte jag även göra ett inlägg med "mina topp-10 chokladiga recept", låter bra va?


Nu önskar jag er God Natt! Kram alla fina läsare :D

Sök i bloggen

Translate

Presentation


Välkommen till en blogg skriven av en 18-årig tjej från Stockholm om mat och hälsa! Här inspirerar jag till en hälsosam livsstil som håller på längre sikt utan dieter, kalorier och vikttänk! Jag älskar att testa nya recept och hitta på mina egna, dessa re

Följ bloggen på bloglovin

Nyttigt Gottis

Kontakta mig

                      Mail:

foodandhealthinmyway@yahoo.se

 

Instagram: sooofieee

Fråga mig

116 besvarade frågor

Middagsrecept

Topp-12 "Chokladigt"

 

Inlägg om vikt och kalorier

   

Superfood Guide

Nyttiga frukostmuffins

Kategorier

Vegetariskt

Pannkaksrecept

Andra inspirerande bloggar

Läsarfrågor med svar

Hitta recept

Matbloggstoppen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Bloggar om mat

Matklubbens Topplista

Senaste inläggen

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 För recepten
 För frukostinläggen
 För inspirationen
 För bilderna
 För att du känner mig personligen
 Annat (kommentera gärna vad då)
 Det är första gången jag besöker bloggen
 Flera av anledningarna

RSS

Hälsobloggstoppen


Skapa flashcards