Sofies Wellness

Direktlänk till inlägg 2 juli 2012

Hur det blir med bloggen nu i juli!

Av Sofie - 2 juli 2012 14:30


Nu åker jag iväg över en månad så jag tänkte berätta om hur det blir med bloggningen. Dator, kamera och internet är medpackat. Så jag kommer att kunna blogga! :D Men hur kul jag än tycker det är att hålla på med bloggen så är det skönt med lite pauser ibland. Jag försöker vanligtvis bara blogga när jag känner för det, men det blir ibland en press att jag känner att jag "måste" blogga. Och så vill jag inte känna under sommaren då jag ska ta det lungt, ha kul och vila upp mig inför kommande år. Därför tänker jag nu ta det lite lungt med bloggen. Jag kommer blogga när jag verkligen känner för det och inte ha något dåligt samvete om det går flera dagar mellan inläggen. Så då vet ni det!

Men jag har nu när jag har varit hemma fixat en hel del tidsinställda inlägg (mycket favoriter i repris) som kommer att ploppa upp då och då under kommande veckor. Så om jag inte bloggar "live" under en tid så kommer det ändå att komma upp inlägg här. Det är väl bra?

Dessutom kommer jag ju inte vara hemma och ha samma möjligheter till att laga mat. Visst kommer jag att äta, för äta bör man annars dör man, så en del matbilder kommer nog att komma upp här men kanske inte lika avancerat.

Jag kommer även ihåg att förra sommaren sjönk läsarstatistiken under juli (och det har den redan börjat göra nu), för vem sitter en massa timmar framför datorn under Sveriges finaste och varmaste månad? Inte jag iallafall!

Men fortsätta gärna kommentera inläggen och mejla om ni undrar något på foodandhealthinmyway@yahoo.se för det kan jag läsa i mobilen, och det kommer jag nog kolla ganska ofta. Tyvärr kan jag inte blogga ifrån mobilen då bloggplatsen inte har kommit ut med någon app än :( Men jag skulle starkt rekommendera er att följa mig på instagram om ni vill ha bättre uppdatering på bilder och inspiration från mig. Jag heter sooofieee där :D

Och slutligen så önskar jag er en jättehärlig sommar var ni nu är och vad ni nu gör! Vi får se hur mycket vi hörs av i sommar, det beror lite på vad jag känner för... Men som sagt kolla in här då och då, det kommer att komma nya inlägg! Och jag är tillbaka som normalt i augusti...

Sköt om er :D

  Gammal bild på mig (tror från skolavslutningen), fråga mig inte varför jag ville visa upp mina nymålade naglar...

 
 
Ingen bild

Maxine

3 juli 2012 13:20

Ha det så bra du med! ;) kommer fortsätta följa hela sommaren :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 3 november 2014 21:10


  Japp, jag låter bloggen vila ett tag nu dvs jag tar någon form av bloggpaus på obestämd tid. Energi att lägga på bloggen finns inte riktigt där för mig. Antingen vill jag göra min blogg bra och skriva regelbundet eller så vill jag inte skriva all...

Av Sofie - 18 oktober 2014 15:48

  Inställda planer med en kompis ledde till att jag hängde med familjen och ett par familjevänner ut i skogen idag. Vi hittade en massa svamp och njöt av naturen.           Självklart hade vi med oss matsäck i våra ryggsäckar! På mina mackor...

Av Sofie - 17 oktober 2014 08:00


  Här har ni veckans fredagslista:   1. MIN MORGONSTUND är något jag högt prioriterar. Till för bara några månader sedan ingick det bara att göra en smarrig frukost och äta den i lugn och ro. Nu går jag faktiskt upp ännu tidigare för att börja ...

Av Sofie - 16 oktober 2014 20:20


  Hej allihopa! Som ni säkert har märkt har jag tagit en spontan bloggpaus senaste veckorna. Främst pga bloggtorka och att mycket annat i mitt liv har tagit tid. Men nu är jag tillbaka och tänker så smått börja skriva igen. Vad är ni intresserade a...

Av Sofie - 3 oktober 2014 08:00

  Låt mig presentera veckans fredagslista:      1. Jag har hittat en podcast som egentligen inte är en podcast utan timmeslånga avsnitt med skön yogamusik. Jag använder musiken både till yoga, meditation, avslappning och som pluggmusik. Podcast...

Sök i bloggen

Translate

Presentation


Välkommen till en blogg skriven av en 18-årig tjej från Stockholm om mat och hälsa! Här inspirerar jag till en hälsosam livsstil som håller på längre sikt utan dieter, kalorier och vikttänk! Jag älskar att testa nya recept och hitta på mina egna, dessa re

Följ bloggen på bloglovin

Nyttigt Gottis

Kontakta mig

                      Mail:

foodandhealthinmyway@yahoo.se

 

Instagram: sooofieee

Fråga mig

116 besvarade frågor

Middagsrecept

Topp-12 "Chokladigt"

 

Inlägg om vikt och kalorier

   

Superfood Guide

Nyttiga frukostmuffins

Kategorier

Vegetariskt

Pannkaksrecept

Andra inspirerande bloggar

Läsarfrågor med svar

Hitta recept

Matbloggstoppen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Bloggar om mat

Matklubbens Topplista

Senaste inläggen

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 För recepten
 För frukostinläggen
 För inspirationen
 För bilderna
 För att du känner mig personligen
 Annat (kommentera gärna vad då)
 Det är första gången jag besöker bloggen
 Flera av anledningarna

RSS

Hälsobloggstoppen


Skapa flashcards