Sofies Wellness

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Sofie - 25 augusti 2011 21:08

     

Har haft problem med internet sen jag kom hem på sen eftermiddagen och resten av kvällen, därav ingen bloggning förrän nu.

Idag har det varit en otroligt seg dag och jag hade ett extremt sug efter sushi (jättelänge sedan jag köpte det). Så jag bad mamma köpa det på hemvägen och hon var så snäll att hon gjorde det. Hemlagad mat är godast men om man ska köpa take away tycker jag mest om sushi. Väldigt fräscht och gott. Ofta brukar jag inte äta mitsu soppan man får till (tycker den mest smakar salt) men jag smakade den idag och den smakade gudomligt, inte alls mycket salt och den hade jättegoda alger i.


   

Mm fisken, räkorna (som jag tyvärr vet är jättedåliga att äta på många sätt) och algerna tillsammans med det vita klibbiga riset doppat i soya får mina smaklökar att skrika av lycka

Av Sofie - 25 augusti 2011 06:30

  


Nu har jag haft denna blogg i ca 4 månader och jag kommer naturligtvis fortsätta. Jag älskar mat och hälsa i allmänhet och det är kul att visa upp saker man har gjort och att inspirera er läsare. Men nu behöver jag er hjälp lite.


Vad vill ni läsa mer om på bloggen? Ska jag fortsätta som jag gör eller ändra något?


Själv har jag en massa ideer på hur jag vill att bloggen ska fortsätta under hösten. Men det vore kul att höra era åsikter.


Så kommentera gärna eller maila till foodandhealthinmyway@yahoo.se


För att inte missa nya inlägg så börja gärna prenumenera på bloggen på bloglovin här:

http://www.bloglovin.com/blog/2602887/food-and-health-in-my-way/follow


Under de närmsta veckorna har jag planerat att göra om bloggen utseendemässigt, fixa en snyggare header och bättre presentation osv. Men det får ta den tid det tar att fixa det och ni kommer att märka när jag har gjort om.


Jag skulle även tycka det vore jättekul att få veta lite om er läsare. Skriv gärna några korta rader i kommentarer till detta inlägg (klicka på kommentarer till höger om rubriken till inlägget) eller varför inte länka till er blogg? Jag är ständigt på jakt efter nya intressanta bloggar. Eller vet ni någon annan blogg som ni tycker är läsvärd som jag också borde läsa, länka till den också. Det vore jättekul.


Nu tycker jag vi kryddar detta inlägg med några fina bilder på god och hälsosam mat:


                                         

Okej det blev lite mer än bara några fina bilder :P

Bara jag som blir sugen på mat när jag ser dessa?


Okej, glöm inte att kommentera nu :D



Sök i bloggen

Translate

Presentation


Välkommen till en blogg skriven av en 18-årig tjej från Stockholm om mat och hälsa! Här inspirerar jag till en hälsosam livsstil som håller på längre sikt utan dieter, kalorier och vikttänk! Jag älskar att testa nya recept och hitta på mina egna, dessa re

Följ bloggen på bloglovin

Nyttigt Gottis

Kontakta mig

                      Mail:

foodandhealthinmyway@yahoo.se

 

Instagram: sooofieee

Fråga mig

116 besvarade frågor

Middagsrecept

Topp-12 "Chokladigt"

 

Inlägg om vikt och kalorier

   

Superfood Guide

Nyttiga frukostmuffins

Kategorier

Vegetariskt

Pannkaksrecept

Andra inspirerande bloggar

Läsarfrågor med svar

Hitta recept

Matbloggstoppen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Bloggar om mat

Matklubbens Topplista

Senaste inläggen

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 För recepten
 För frukostinläggen
 För inspirationen
 För bilderna
 För att du känner mig personligen
 Annat (kommentera gärna vad då)
 Det är första gången jag besöker bloggen
 Flera av anledningarna

RSS

Hälsobloggstoppen


Ovido - Quiz & Flashcards